onsdag 20 januari 2010

Elegant

Jag har blivit utamad...av en i Brunsons DT team. Klart att jag antog utmaningen! Jag skulle inspieras av en parfymflaska med kartong och jag passade på att scrappa med saker från båda mina favoriter Heidi Swapp och Teresa Collins. Ramen har jag hämtat som PDF-fil från House of 3. Helt suveränt...att köpa rättigheten och sen skriva ut hur mycket som helst. Så nice... :-). Mönstrat papper är Heidi Swapp och bakom fotot en file folder från T C .


Teresa Collins har fyra nya kollektioner...
Jag väntar tålmodigt på att Teresa Collins ska släppa sina fyra nya kollektioner - har du inte sett dom? Kolla in hennes blogg, där visar hon allt. Helt underbart och jag hoppas att någon scrapbutik i Sverige köper in....

Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar