torsdag 1 april 2010

Minialbum med Teresa Collins underbara papper...





Ett minialbum på Agnes, när hon var liten till stor flicka. Jag sa till Agnes en gång att du kommer att få alla dessa album som jag gör på dig, de är dina men du måste vara rädd om albumen. Agnes svarade: Men tänk om min man slänger dem? :)
Här blandade jag papper från Bebe Girl och Welcome Home. Det är roligt att blanda från olika serier och jag säger det igen...det är så tacksamt att jobba med Teresa Collins papper.


Ett bröllopsalbum från när vi gifte oss, 10 maj, 2008. I det här minialbumet har jag blandat från Bebe Boy och Mr&Mrs. Det här albumet blev jag jättenöjd med.










De här albumen har jag gjort för Altelje Lektyg och Hantverk http://www.lektygochhantverk.se , som har det mesta av Teresa Collins.
Ha en härligt torsdag!
Scrapkram
//Jenny

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk på dig Jenny! Visst är den nya serien jättefin. Jag vill också ha! Tack för en trevlig pratstund i söndags på mässan. Alltid kul att träffa likasinnade = TC fan! Jag tror säkert att Lektyg o Hantverk tar hem serien!

    SvaraRadera
  2. Du är ju en stjärna på mini-album! De är verkligen jättefina, hoppas allt är bra med dig, kramis

    SvaraRadera