torsdag 10 februari 2011

Minialbum med Teresa Collins Giving Thanks...







Ett nytt minialbum med kuvert och papperspåsar. Vilken underbar hobby jag har. Jag vill bara göra nya och fler. Här har jag använt Teresa Collins serie Giving Thanks och urval ur några andra serier. Det är så tacksamt med Teresas papper, de går att blanda. Korten är tagna i somras när vi var på genomresa i Sverige. Jag har dekorerat med bling, band, chipboardklockor, metallram (allt från TC) övrigt: brads, garn, gem, blommor, garn, Tim Holtz fasterner och vintagefoton från Madeleines Design (http://www.123minsida.se/shabbychicstugan/43922027)

Ha det så bra och pyssla på i regnet.

Scrapkram

//Jenny

5 kommentarer:

  1. Superfint, blir inspirerad till tusen.

    SvaraRadera
  2. Thank you very much! I love working with Teresa's paper and decorations and I have always fun. Now I'm waiting for the new collections. :)

    SvaraRadera
  3. Du är ju mästare på album!!
    Tror du vi kan ha en scrapträff hos mig på sportlovet? Längtar efter att träffa er.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Vi saknade dig på träffen i Steninge! Ditt minialbum som vi gjorde var super, super, dupercoolt! Var får du allt ifrån? Hoppas att vi ses på mässan i Helsingborg?
    Annette E i Ängelholm (TC-fan)

    SvaraRadera