tisdag 29 mars 2011

Daily Junque, Posh och Timless...


Helt galet...jag är kär! House of 3 och Pink Pailsee har kommit med två kollektioner Daily Junque och Soiree. Jag skapade denna LO med papper från Daily Junque...helt underbara!

Utmaning!!!!!!!!!! Det finns en utmaning hos http://lektygochhantverk.blogg.se...Det måste du kolla in!!! :) Det är jag som, delvis, håller i den och det är den här LO:n som jag hoppas ska inspirera dig. Yes! Teresa Collins en av mina favoriter. Här har jag använt papper från kollektionerna Posh och Timeless. På fotot ser du vår gulliga kusin Alma och mormor och morfars lilla gossehund Bella. Åhhh...nu vill jag pyssla mer. Vill du?

Ha det bäst!

Scrapkram

//Jenny

1 kommentar:

  1. bEAUTIFUL¡¡¡¡¡
    SALUDOS DESDE ESPAÑA.
    ME GUSTA MUCHO TODO LO QUE HACES, ENHORABUENA.

    SvaraRadera