söndag 8 maj 2011

Ett första vårtecken...

Kankse lite sent med första vårtecknet? Oavsett att några av mina rabattblommor redan har blommat så är det ändå det första teckenet på att våren äntligen är här, något speciellt. På den här LO:n har jag använt en teknik som Mija Comstad lärde ut på en av Atelje Lektyg och Hantverks Scrapmara - att använea vit Crackel Paint på mönstrat papper, super coolt tycker jag. Jag har även mistat, stämplat, chalkat och färgat en vit cardstock. Mönstrat papper som jag har använt här är helt underbara papper från Fancy Pants. Både clear blomma, fjäril, bling och stämpel är från Pink Paislee. Jag har använt tejp i kanterna som är från Tim Holtz. Stickers bokstäver från Prima Marketing. Tegelväggstämpeln, samt den lilla fågeln och staketet kommer från mina gömmor (fågel och staket är dies från Tim Holtz).

Ha en underbar söndagskväll!

Scrapkram

//Jenny


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar