söndag 4 mars 2012

Minialbum med Teresa Collins senaste kollektion...

Här ser du ett minialbum, inspirerat av Heidis Swapps portfolioalbum, som hon visar på My Craft Channel. Har du inte besökt den sidan...Gör det! Så mycket tips på album, mixed media bl.a.

Min man är nu färdig filosofidoktor och i oktober förra året var vi på promovering i Göteborg/Svenska Mässan. Jag är så ledsen att jag har tappat ett "e" i Göteborg, men sånt händer. :0)


Mitt absoluta favorithotell...Gothia!! Love that place.



Vi var så fina!!! Mina klänningar kostade skjortan... Både underklänning och spetsklänningen gick på över 2000 kr tillsammans, men ska man vara fin får jag...


Love you... Absolut en helt underbar helg, bara jag och min man i tre hela dagar och två hela nätter...




Jag har använt Teresa Collins nya kollektion Fabrications. Helt suveräna papper att jobba med, kraftiga och tåliga och framförallt super fina.


Allt som jag har använt till mitt album finns att köpa hos Pia... Atelje Lektyg och Hantverk.


Ha en underbar söndag!

Scrapkram

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar