fredag 25 maj 2012

Pan Pastell...


Dags att ta tag i Pan Pastell igen! Har här lekt med mina PP färger i en av mina ihopsatta målarböcker. Dessa akvarellpapper har jag köpt hos Pia Atelje Lektyg och Hantverk. De är superbra och jag behöver inte använda gesso i botten. Jag har hämtat inspiration hos både Traci Bautista och Donna Downey - länkar till deras bloggar finns till höger. :0) , dessa är två fav Mix Media Artists.

I morgon håller jag alla mina tummar för Loren!!!!!!! Hon är verkligen magisk. Nu ut i solen en stund och sen blir det mer pyssel för nu var det ett tag sedan... har haft väldigt dåligt med tid denna vecka. Min man är i Finland på en stor konferens så här hemma har jagh aft fullt upp med alla mina flickor. Har även passat mamma och pappas söta hund Bella Donna!

Ha det bäst!
Stor scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar