tisdag 21 augusti 2012

Dagens kreativa arbete...

Det finns olika workshop med Traci Bautista där du lär dig att måla Girls... den senaste kursen Girlie Glam Faces, sen finns Fashionista och jag tror även att Creative Soul Portfolio finns... men kolla i hennes blogg. Ja, det är härifrån jag har får mina idéer till denna skönhet. :0) Jag har jobbat med gesso i botten och sedan färgat med både spray och akrylfärg i olika masker och slutligen fyllt och förstärkt med både svart och vit vattenfast penna. Det finns olika vattenfasta, heltäckande pennor. Jag använder gärna Posca pennor.


Girlie Glam Faces...OnLine Workshop med Traci. Wow!!!...hur kul som helst.




Måla en "Girle Glam" varje dag... jo, jag försöker göra det! :0)
Jag är överlycklig över att ha hittat denna penna... Posca brush pen... finns att köpa hos PenStore.


Alla härliga kreativa vänner... Ha en härlig tisdag. Ses snart igen och tack för att du besöker min blogg. Lämna gärna en kommentar! 
Glöm inte att kika in hos underbara Traci Bautista! Hon är grymt duktig och generös med att dela med sig av tips och idéer. 

Ha det bäst!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar