söndag 23 september 2012

My creative life ...

Jag älskar fredsmärket..har alltid gjort. Därför finns det med på alla mina alster. Hittade dessa underbara pärlor och fredsmärken m.m. hos Lilla Pärlan... Har många fina pärlor och snabb service.

 Den här helgen har jag jobbat med collage... mina händer ser inte så trevliga ut, fulla med decopagelim och färg. Jag älskar att använda starka färger, väldig sällan jag använder milda, ljusa toner. Här är ett projekt på G...
 Härlig höstinspiration... Jag och min lilla flicka Nea var ute och plockade höstlöv m.m. Detta blir en perfekt inspiration till nya bakgrunder. Gillar fägerna, grönt, lila, brunt, gult...


 Här är ett omslag klart till ett projekt som ska fyllas med mina alster och inspiration från Traci Bautista.


 Älskar mina tjejer... ja, den här har milda och starka toner. Här har jag använt vattenfärger, ackryl samt pennor från sakura och Posca. Jag har även sytt runt omkring och sedan fyllt i med vattenfärg.

Det här är ett annat omslag. Materialet jag har jobbat med är en kartong som gick att väckla ut. Jag har målat med acryl och sedan med collage.
Detta är insidan.






Är inte klart med framsidan... Så cool kartong, fick i veckan fylld med Tissuesheets. Beställde från My Craft Channel.
Detta är några av mina alster. Rolig teknik där jag först skriver i bakgrunden, täcker med tunn akryl och sedan skriver, målar och doodlar, tills jag är nöjd.

Ha en härlig söndag.
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar