lördag 13 juni 2009

Hunden Valle är ett matmonster!

Av mitt senaste DT paket skapade jag en LO med min mamma och pappas hund Valle. Jag lyckades fånga honom på bild så som han är... ett matmonster. Min dotter Linneá sitter och äter glass och Valle vill inte missa en enda liten droppe :) .I botten finns ett limegrönt cardstock. Sen har jag klippt ut små hundliknande figurer som hoppar fallskärm ur ett mönstrat papper från från Bampop. Till vänster, under en liten fallskärmshoppare, har jag stämplat en liten glad regnbåge från samma tillverkare. Den har jag färglagt med promarker pennor. Jag har även rivit ringar och satt brads i mitten - bankade med Tim:s hammare. Dessa brads är hur tuffa som helst, både större och snyggare och finns i flera olika färger. Jag har tillverkat ett hundben av ett rosa cardstock (Bazzill Dotted Swiss) där jag har lindat silvertråd och satt dit rosa Rhinestones. Det inns en cirkel journaling från Elle´s Studio där jag satte ett svart monster (från mina gömmor). I molnen finns små ord av minibokstäver från Chatterbox. Från mina gömmor kommer även mönstrat papper med svart bakrund och vita prickar, svart och grön bård, thickersbokstäver och stickerstassar.
Scrappi scrappi
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar