lördag 13 juni 2009

Min mysiga katt Tessan


Här valde jag färglada, mönstrade papper från American Crafts. Det ena är med knappar och det valde jag att lägga både bakom fotot och sen klippa ut några knappar för att dekorera med. Likaså gäller min egentillverkade blomma från samma papper. Här finns också ett brunmönstrat papper med små vita blommor och i botten ett cardstock med lite kraftigare känsla (min favoritstuktur - som Sara beskrev till mig: "Som apelsinskal").
Ni har väl inte missat att Brunsons är "Retailer of the month" hos Elle´s Studio. På finns min LO finns journalings med från Elle´s Studio. Jag har även satt dit orange thickers (Chit Chat), ljusblå glitter stickers, ljusblå minibokstäver och en liten chipboardfjäril från Chatterbox. Från mina gömmor använde jag lite av en grön bård, en brun penna som stämplade små bruna tassar och en liten rosa rhinestonesblomma som jag satte på en journaling
Hej svejs och scrappa på!

Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar