tisdag 9 oktober 2012

Teresa Collins Fabrications...

Idag har jag skapat en LO i formatet 24cm x 32 cm. Bakgrundspappret kommer från mina gömmor och är ett akvarellpapper. Jag har sedan använt mönstrade papper ur Teresa Collins serie Fabrications...helt ljuvliga papper. Jag älskar starka färger och den här serien innehåller många olika mönster och färger - både milda och starka färger. Har även använt Die Cuts ur samma serie. Jag älskar ju att måla och har gjort en journaling på ett spillpapper och målat med akvarellfärger. Jag har även dekorerat med sydda kanter, washiejp och använt stämplat från 7 Gypsies. 


Den 20 oktober mellan kl 9.30-14.30 håller jag kurs hos Atelje lektyg och hantverk, Halmstad. Mer inforamtion om kursen hittar du här. Vi jobbar med Teresa Collins mönstrade papper från Fabrications och Vintage Finds, vi målar och är kreativa och skapar ett minialbum i härliga färger.
Ha en härlig vecka!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar