söndag 3 februari 2013

3 februari...

Hej på er alla härliga krerativa!
Första fotot är en målning som jag har piffat upp lite. Mer färg och detaljer. Kul! :)
Mija målar fantastiskt fint. Nu provar jag att måla med...enbart...mina prismacolors... riktigt roligt men svårt. Har använt en svart permanent penna som kontur - Faber Castell 0.2.

Den här blev mer busig... har målat med prisma igen, men använt Distress Stain när jag färglade håret. Blir mer och mer förtjust i Distress Stain,

Had myspyssel med mina underbara vänner i lördags. Vi jobbade lite Mixed och fick det här resultatet.

Jag säger bara WOW! WOW!  Finnabair... Ania Dabrowska!!!! Här har jag följt hennes JumpStart... 3 tips och det blev ett coolt resultat. Så kul!
Ha en fortsatt härlig söndag!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar