torsdag 28 mars 2013

Mixed Media









Hi Everyone! 
Nice to have you here! You are very...very welcome! :)
Det har varit tyst här i min blogg... jämt sjuka. Längtar så efter våren, solen och värmen. Det bästa är att jag kan skapa och skapa...och det gör jag. Kreativiteten blomstrar.

Jag har skapat en del mixed media målningar. De flesta i mina olika journalings men den sista är en akvarell... Jag hämtar gärna inspiration från andra konstnärer... Den andra och sista mixed media målningen är skapade tillsammans med alias "Gulfsprite". Hon är verkligen underbart rolig att skapa tillsammans med, så full av idéer och kreativitet.

Ha en härlig skärtorsdag.
XoXo
Jenny

PS! Följ gärna mig på Instagram, Jensan68...lägger ut där så fort jag skapat något. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar