söndag 26 januari 2014

The Documented Life Project!

Hi!
Jag har hoppat på ett nytt projekt som startade i början av året. Ett roligt och inspirerande sätt att dokumentera sitt liv. När jag var liten skrev jag alltid dagbok men på senare tid har jag ingen inspiration MEN... det här är riktigt roligt. Besök gärna Roben Marie Smith för mer information.  
Jag gör som dem... jag köpte mig en Moleskine Weekly Planner från Bokus. Projekt 1... pimpa omslaget.
Innersidor... många är dem. :)
Vecka 1.
 Vecka 2.
 Vecka 3.
Vecka 4.

Ha en härlig söndag!
XOXO Jenny

2 kommentarer:

  1. Your journal looks amazing already - I've been looking at Roben Marie and Rae's pages too. Can't wait to see how it goes through the year. Your front door page is great and your girl face is beautiful as always.

    SvaraRadera
  2. Thank you so much Coral Lee! Your comment makes me so happy! :0)
    Hugs Jenny

    SvaraRadera