torsdag 21 februari 2013

Lite drama...

 Hej igen!
Har ni sett...vilket drama?!? Ja, det är så det ser ut på mitt bord när jag skapar, värsta kaoset. Jag är annars en väldigt ordningsam person, som vill ha det snyggt och organiserat. :)


En liten samling damer... Hänger upp mina alster, tycker om att se dem. Lätt att de hamnar på hög. Lite trist när jag skapar så mycket. 
Detta är ett omslag till en mixed media journalingbok som jag nyligen har skapat. Hittade en ny inspiration... en fantastiskt kreativ tjej som kallar sig för Gulfsprite. WOW! Älskar...LOVE HER STYLE! Thankyouforallinspiration! :)



Jag verkligen ääääääääälskar färger... Nästan alla mina alster har mycket färg. Måste bara tänka på att låta färgen torka om man lägger lager på lager.
På de här 3 alsterna har jag först skapat en bakgrund... klassisk collage och sedan målat och målat och målat.
En härlig och lite galet kul journaling... Den mlilla figuren i hörnet har jag klippt ut från en tidning. Ser lite sorgen ut men är full av styrka, kraft och tålamod. Allt kräver övning... övning. Jag ska lära mig att skriva och doodla. Det tar bara lite längre tid. THANK YOU Joanne Sharpe för dina workshops! I really love them all!


Några färstarka bakgrunder till vidare projekt...
Ha en härlig torsdag!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar