torsdag 7 februari 2013

Kreativitet är Lycka!

Hej alla härliga kreativa vänner! 
Hoppas att ni alla har det bra. Idag visar jag några av mina journalings. 

Här har jag jobbat med min Visual Journal, Bristol Smoth... perfekt för collage och journalings. Jag och Linnéa var på skogspromenad och jag passade på att fota lite bl a tog jag en bild på marken, den förstorade jag och lade i botten, sen har jag byggt på med foton på mig och Nea och sedan använt... min fav... WASHITAPE!
Den här tjejen har jag målat med mina Pilot Parallel Pen - har tre storlekar och färger till, som jag byter.

En annan journaling men mycket färg. Jag började med att spraya och sedan har jag jobbat med collage (blommornaI, DieCuts - egengjorda stämplar och massor av WASHITAPE!
Ha det så bra!
Scrapkram
//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar