söndag 27 juli 2014

Day 13-21 with Traci Bautista 31 days of printmaking unleashed

Dag 13. Doodle Love...

Dag 14. Printing Plate...

Dag 15. Black & White

Dag 16. Stencil Print...

Dag 17. Free Motion Stich...

Dag 18. Acrylic Skin...

Day 19. Collage...


Dag 20. Foam Stamp...

Dag 21. Digital Layers.
Här har jag fotograferat en bakgrund där jag använde en av Tracis nya stenciler och hennes stämpel, som jag bara ääääälskar. Jag överförde bakgrunden till ProCreate och målade min tjej, sparade bilden och sedan laddade jag upp den i ArtRage där jag skrev orden....

Hej alla!
Hoppas att ni njuter av sommaren, det gör jag. Älskar att vara ledig. Ligger några dagar efter i utmaningen som Traci har... det har varit många härligt varma dagar, som har tillbringats på stranden, vid sjön med familj och vänner. Helt underbart.
Ha en fortsatt härlig sommar!
Lots of Hugs
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar