söndag 10 juli 2011

Girls Notations









Här kommer ett busigt mini...mini album med Teresa Collins fina papper och Die-Cuts från serien Notations. Jag har använt påsar som bas. Dessa har jag vikt och skurit av så att de blir i olika storlekar. Om du vill veta hur jag har vikt så kan du titta på tidigare inlägg: Påsalbum + 7 Gypsies = sant.

Förutom mönstrade papper och Die-Cuts har jag använt Teresa Collins band, chipboard dekorationer som t ex blommor och klockor, 7 Gypsies Tissuepaper, Adornit svarta bokstäver, stickersbokstäver, tyll, bling, clearblomma från Pink Paislee, tejp från Tim Holtz och pearls. Jag har även "splashat" med Tim Holtz Distress Stain... I like... :0)

Hoppas att jag ger er lite inspiration och att ni prövar göra små minialbum. Allt jag har använt finns att köpa hos Pia Atelje Lektyg och Hantverk: http://www.lektygochhantverk.se/ .

Ha en härlig söndag!

Scrapkram

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar