söndag 10 juli 2011

Mini mini album med Teresa Collins Notations

Såhär kan det se ut på mitt pysselbord...alla godssaker framma. Chipboardklockor, blommor, bling, ja massor med härlig dekorationer från Teresa Collins.

Nytt för mig är att använda Distress Stain... Här har jag pysslat ihop en rolig tags till mitt mini mini album - Girls Notations. Jag har "splashat" på tagsen. Det gäller att hålla flaskan rakt ovanför och "slå" en gång. Det blir superhäftigt - en idé som jag har fått...
Min tags blev tillslut såhär... och finns nu i mitt album som du ser i mitt nästa inlägg. Jag älskar att pyssla med små album och inte ha för många sidor. Det blir korta teman, som här - en tjejfest! Hoppas att jag har gett dig lite inspiration! Pyssla gärna ett minialbum. :0)

Ha en underbar söndag!
Scrapkram
//Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag testade att "splacha" på en tag och det blev häftigt :) Du gör jätte fina album!!! En stil som jag gillar.

    Hälsningar Karolina

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att höra! Jag älskar att splasha... :0)Tack snälla du! Scrapkram Jenny

    SvaraRadera